Abi K.K.K.

K.K.K. Korduma kippuvad küsimused

 

  • Kus saab mööblit näha?

Mööblit saab vaadata30 salongides Eestis, Lätis ja Leedus. Eesti peasalong: MOOBLIMAJA KESKUS II, Mulla 1, Tallinn

  • Мuud värvi mööbel.

Enamik mööblit on puidust toonides, gobeläänis, võib olla ka erinevaid kangaste kombinatsioone. Kui värvivalikut pole, siis võib mööbel olla ainult sama värvi kui avalehel oleval fotol.

  •  Mööbel individuaalse suurusega?

Vabandame, kuid me ei tegele individuaalsete tellimustega, välja arvatud näidatud mööbli suurustega ja värvidega. Kirjutage meile postiaadressil [email protected] ja me aitame teil valida parima võimaluse.

  •  Mööbli komplekteerimine.

Peaaegu igal juhul võite mööblit vastavalt oma vajadustele kombineerida.

  •  Kas on olemas soovitud mööbel  kohe saadaval salongis "Mööblimaja"?

Toote ja võimalike värvide kättesaadavus on tootekirjelduses või telefonil

 +372 55517274.

  • Tarneaeg?

     Maksimaalne tarneaeg on näidatud iga toote kõrval. Kuid mõned tooted on olemas meie laos, neid saab varem kätte. Mööbli tarne aja kohta saate täpsem infot  telefonil  +372 55517274.

  • Kas  salongist on võimalik ise mööbli ära võtta?

      Jah, te võite mööblile ise järgi tulla mööbli salongi.

  • Kas raha tagastus on võimalik? Ja millal?

Mööbli eest raha saab tagastada 14 kalendripäeva jooksul, kuid mööbel peab olema originaalpakendis.

  • Osta mööblit järelmaksuga.

Jah, teeme koostööd Liisi-ga.

  • Makseviisid.

Ostu eest saate tasuda nii, nagu see teile sobib:

  • pangaülekandega;
  • liisinguga;
  • elektroonilise maksesüsteemi Paysera kaudu;
  • sularahas meie salongides.

Mööblit saab tellida meie kodulehel, saata kiri meie e-mailile [email protected] või telefonil  +372 55517274.

  • Arve ettevõtele?

Jah, arveid saame teha nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.

  • Tellimuse tühistamine?

Et tühistada tellimus on vaja kirjutada meie e-mailile [email protected] või helistada telefonil  +372 55517274.

  • Mööbli kohale toimetamine.

   Et kokku leppida mööbli kohale toimetamise osas, palume teil helistama meie mööbli salongi. Mööbli kohale toimetamis päeval võtavad meie töötajad teiega ühendust ja annavad teile teada kohale toimetamis aja.

  • Mööbli  tõstmine.

  Lisatasu eest tõstavad meie töötajad mööbli  teie koju.

  • Kahjustatud mööbel või osade puudumine?

    Kui märkate mööbli kahjustusi või osade puudumist, helistage viivitamatult mööbli müügisalongi, kus ostsite mööbli või telefonil

+372 55517274.

  • Mööbli tagastamine.

 Kui soovite tagastada mööbli, siis palume teil kirjutada meie e-mailile [email protected] või helistada telefonil +372 55517274. Väga oluline on, et mööbel oleks originaal pakendis.

Meie e-pood kasutab küpsiseid kasutajakogemuse parandamiseks ja soovitame teil nõustuda nende kasutamisega navigeerimise täielikuks nautimiseks. Rohkem infotHalda küpsiseid.