Abi K.K.K.

K.K.K. Korduma kippuvad küsimused

 

  • Kus saab mööblit näha?

Meie mööbliga saab tutvuda 30 salongis Eestis,Lätis ja Leedus. Eesti salong: MOOBLIMAJA KESKUS, Mulla 1, Tallinn

  • Мuud värvi mööbel.

Enamik mööblit on puidust toonides, gobeläänis, võib olla ka erinevaid kangaste kombinatsioone. Kui värvivalikut pole, siis võib mööbel olla ainult sama värvi kui avalehel oleval fotol.

  •  Mööbel individuaalse suurusega?

Vabandame, kuid me ei tegele individuaalsete tellimustega, välja arvatud näidatud mööbli suurustega ja värvidega. Kirjutage meile postiaadressil [email protected]ööblimaja ja me aitame teil teha õige valiku.

  •  Mööbli komplekteerimine.

Enamus mööblit võite kombineerida vastavalt oma vajadustele. 

  •  Kas on olemas soovitud mööbel  kohe saadaval salongis "Mööblimaja"?

Toote ja võimalike värvide kättesaadavus on tootekirjelduses või telefonil +372 55517274. Kui näete tootekaardil silti "laos olemas", tähendab see, et kaupa saab laost kätte samal päeval ja koju toimetamine võtab aega maksimaalselt 5 päeva.

  • Tarneaeg?

Maksimaalne tarneaeg on näidatud iga toote kõrval. Kuid kaup võib tulla varem, millest  me tingimata teavitame kliendile telefoni või e-posti teel. Mõned tooted on olemas meie laos, neid saab varem kätte. Mööbli tarne aja kohta saate täpsemat infot telefonil  +372 55517274.

  • Kas  salongist on võimalik ise mööbli ära võtta?

 Jah, te võite mööblile ise järgi tulla mööbli salongi

  • Kas raha tagastus on võimalik? Ja millal?

Mööbli eest raha tagastatakse 14 kalendripäeva jooksul, kuid mööbel peab olema originaalpakendis.

  • Osta mööblit järelmaksuga.

Jah, meie koostööpartnerid on Holm bank ja TF Bank. Holm Bankiga saate lepingu sõlmida veebipoest ostu sooritamisel. TF pangaga lepingu sõlmimiseks saatke maksmata tellimus ja kirjutage “TF Bank” kommentaariks. Me sõlmime lepingu käsitsi.

  • Makseviisid.

Ostu eest saate tasuda nii, nagu see teile sobib:

  •        pangaülekandega;

  •        järelmaksuga;

  •       elektroonilise maksesüsteemi Paysera kaudu;

  •       sularahas meie salongides.

Mööblit saab tellida meie kodulehel, saata kiri meie e-mailile [email protected]mööblimaja.ee või telefonil  +372 55517274.

  • Arve ettevõtele?

Jah, arveid saame teha nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.

  • Tellimuse tühistamine?

Et tühistada tellimus on vaja kirjutada meie e-mailile [email protected] või helistada telefonil  +372 55517274.

  • Mööbli kohale toimetamine.

   Tarnime mööblit üle kogu Mandri-Eesti. Saartele suuri tellimusi ei toimetata. Kohaletoimetamise maksumust näete tellimisel.

  • Mööbli  tõstmine.

  Vaikimisi toimub kohaletoimetamine maja ukseni. Harjumaal saame kauba ka korterisse tuua ja vana mööblit lisatasu eest utiliseerida. Lihtsalt lisage selle kohta tellimisel kommentaar.

  • Kahjustatud mööbel või osade puudumine?

Märkige juhendil puuduvad osad ja tehke pilt. Lisage defekti fotod. Vajadusel lisage ka video. Palun märkige oma tellimuse number. Saatke aadressile pretensioon@mooblimaja.ee

  • Mööbli tagastamine.

Kui soovite tagastada mööbli, siis palume teil kirjutada meie e-mailile [email protected] või helistada telefonil +372 55517274. Väga oluline on, et mööbel oleks originaal pakendis.

Meie e-pood kasutab küpsiseid kasutajakogemuse parandamiseks ja soovitame teil nõustuda nende kasutamisega navigeerimise täielikuks nautimiseks. Rohkem infot Halda küpsiseid.